Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
Manualul de geografie de clasa a IV-a se bazeaza pe experienta concreta a elevului in orizontul sau si pe realitatea cotidiana. Abordarea este diversa, fiind prevazute continuturi monodisciplinare si interdisciplinare, prin conexiuni cu stiintele naturii, matematica, istoria. Manualul propune diverse activitati de invatare: exercitii de localizare empirica a elementelor din orizontul imediat; compararea elementelor din realitate si a celor reprezentate pe harta; masurarea unor distante existente intre puncte de reper; identificarea unor reprezentari cartografice; recunoasterea unor elemente ale spatiului geografic local. Prin activitatile sugerate, manualul de geografie are, pe langa functia sa fireasca, informativa si formativa, un plus de valoare ce rezida din contextualizarea invatarii, ancorarea ei in realitatea vietii si societatii in care elevul devine parte activa. Activitatile de invatare plaseaza elevul in conditiile naturale ale vietii, determinate de motivatii şi atitudini adecvate in raport cu particularitatile psihologice şi cu mediul apropiat. Manualul Intuitext contribuie la optimizarea procesului de predare-invatare-evaluare. De asemenea, acesta le ofera elevilor posibilitatea dobandirii unei experiente sociale constructive bazate pe cooperare şi colaborare in rezolvarea problemelor vietii. Lectia de predare are sectiuni corespunzatoare momentelor lectiei in situatia de predare-invatare centrata pe elev (observare/amintire care implica elevul prin sarcini, prezentarea notiunii treptat, bazat pe cunostintele anterioare, pe cat posibil experimental sau aplicat, corelat cu viata reala si cu exemple relevante pentru experienta de viata a elevului, punctarea definitiei si evidentierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea notiunii, concluzii). Lectia de recapitulare contine sarcini care fixeaza notiunile prezentate in unitate, combina conceptele in exerctii si probleme si pregateste lectia de evalaure. Lectia de evaluare contine proba de evaluare – itemi formulati astfel incat sa evaluaeze deprinderea competentelor de interes abordate in unitatea de invatare, sa se poata concentra pe rezolvare, nu pe modul in care ofera raspunsul. Lectia de evaluare contine si o grila de autoevaluare. Varianta digitala interactiva este conceputa intr-o forma atractiva, in maniera moderna, fara dificultati in aplicare si exploatare. Este similara variantei tiparite a manualului, prin respectarea continutului stiintific, ordinii temelor si stilului grafic.