„In timp ce citesti aceasta carte, lasa-ti imaginatia sa zboare. Ce vei crea cu Scratch?" (din Cuvant inainte, de Mitchel Resnick, creatorul lui Scratch)
Benzi desenate! Jocuri! Programare!
Scratch este un limbaj de programare educational foarte popular utilizat de milioane de utilizatori incepatori in clasa sau acasa pe tot globul. Prin tragerea si alaturarea unor blocuri colorate de instructiuni, copiii pot invata concepte fundamentale de programare si pot realiza jocuri si animatii distractive. Cea mai recenta versiune, Scratch 2, aduce limbajul direct in fereastra browser-ului web, fara a mai fi nevoiti sa-l descarcati pe PC.
In "Super Aventura Programarii cu Scratch!", copiii invata notiuni elementare de programare in timp ce isi creeaza propriile jocuri video. Vor realiza proiecte inspirate din jocuri clasice de tip arcade care pot fi programate (si jucate!) intr-o dupa-amiaza. Cu rabdare, codul este explicat pas cu pas, alaturi de tot felul de provocari distractive pe care copiii le vor indragi.
Aceasta carte colorata atractiv faciliteaza asimilarea rapida a unor concepte esentiale, cum ar fi variabilele, subrutinele si controlul fluxului de date. Continand idei de jocuri pe care copiii vor fi mandri sa le arate tuturor, "Super Aventura Programarii cu Scratch!" devine un instrument educational perfect pentru micii incepatori.
Despre autor. The LEAD Project reprezinta o initiativa educationala care incurajeaza dezvoltarea gandirii creative prin utilizarea tehnologiei.
Creat de Federatia Grupurilor Tinere din Hong Kong in colaborare cu MIT Media Lab, acest proiect promoveaza dezvoltarea unui spirit inovativ si ajuta tinerii sa dobandeasca abilitati tehnologice desavarsite.
Pagina oficiala:http://lead.hkfyg.org.hk/