Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
MARIAN PETROVICI − profesor gradul didactic I la Liceul Teoretic „Decebal” din Bucuresti; licentiat in Teologie, Sectia Teologie Pastorala, cu master in Pastoratie si Viata Liturgica; metodist IsMB, profesor-mentor. CARMEN VASILITA CRUDU − profesor de religie si de limba si literatura romana la scoala Gimnaziala nr. 126 din Bucuresti, gradul didactic I; licentiata a Universitatii Bucuresti, Facultatea de Teologie Ortodoxa, Sectia Teologie-Litere si absolventa a masterului/Studii aprofundate „Misiunea speciala a Bisericii”; metodist IsMB, indrumator practica pedagogica pentru studenti ai Facultatii de Teologie Ortodoxa, experienta didactica si pedagogica de peste 25 de ani. LAZAR CIPRIAN − profesor de religie, gradul definitiv, scoala Gimnaziala nr. 56 din Bucuresti; absolvent al Facultatii de Teologie „Justinian Patriarhul”, sectia Teologie Pastorala − sef de promotie si absolvent al Programului de Master „Doctrina si Cultura Crestina”. Cursuri de perfectionare: Profesor in online − Digital Nation. Referenti: – Preot, Conf. Univ. Dr. Habil. Necula Constantin Valer, Facultatea de Teologie „Andrei saguna” din Sibiu. – Pr. Prof. Dr. stefan Zara, Seminarul Teologic Ortodox „Sf. Nicolae” din Ramnicu-Valcea. – Pr. prof. Liviu Botezatu, inspector scolar ISJ Botosani. – Pr. Marian Sidon, inspector scolar ISJ Cluj. – Pr. dr. Denisa Elena Manoiu, inspector scolar ISJ Iasi. – Prof. Hoaghea Adriana Elena, profesor scoala Gimnaziala George Toparceanu Mioveni, jud. Arges. – Prof. Cocirlea Elena, inspector scolar ISJ Braila. 1. Cunoscand concret nevoile, framantarile, intrebarile elevilor, dar si ale profesorilor, autorii au conceput un manual care sa vina in sprijinul acestora. 2. Pune accentul pe dezvoltarea abilitatilor si a atitudinilor pozitive ale elevilor intr-un context social din ce in ce mai schimbator si provocator. 3. Ofera premise de la care atat profesorii, cat mai ales elevii, pot incepe demersul de descoperire a nesfarsitelor comori ale spiritualitatii crestine. 4. Propune jocuri didactice creative pentru dezvoltarea deprinderilor si a abilitatilor elevilor, adaptate nevoilor reale de la clasa. 5. Vine in ajutorul profesorilor in activitatea de evaluare a elevilor, punand la dispozitie teste adaptate nevoilor si dezvoltarii psiho-somatice ale copiilor.