Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
CUPRINS ARGUMENT …………………………………………………………. 3 CAPITOLUL 1-EVALUAREA-COMPONENTA A PROCESULUI DE INVATAMANT …………….. 7 1.1. Conceptul de evaluare didactica …………………………………. 7 1.2. Functiile si operatiile evaluarii ……………………………………. 9 1.3. Formele evaluarii: initiala, formativa, sumativa …………………. 11 1.4. Tipuri de rezultate scolare supuse evaluarii ....................................... 18 CAPITOLUL 2 -METODE TRADITIONALE SI ALTERNATIVE DE EVALUARE A REZULTATELOR SCOLARE.................................................................... 21 2.1. Precizari terminologice......................................................................... 21 2.2. Metode traditionale de evaluare.......................................................... 22 2.3. Metode alternative de evaluare .......................................................... .28 2.4. Strategii de evaluare in conditiile invatamantului simultan................ 52 CAPITOLUL 3 -CERCETARE APLICATIVA PRIVIND IMBINAREA METODELOR TRADITIONALE CU CELE ALTERNATIVE ............................................. 54 3.1 Obiectivele cercetarii si ipoteya de lucru ............................................ 54 3.2 Metodologia cercetarii ........................................................................ 55 3.3 Imbinarea metodelor traditionale si alternative de evaluare in cadrul evaluarii initiale, formative, sumative ................................................. 58 BIBLIOGRAFIE………………………………………………............ 253