Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
CUPRINS I. DEZVOLTAREA CALITĂŢILOR MOTRICE - OBIECTIV AL EDUCAŢIEI FIZICE …………………...5 I.1. Importanţa educaţiei fizice ……………………………….5 I.2. Educaţia fizică şi importanţa acestei discipline în cadrul curriculum-ului naţional ……………………………….9 I.3. Orientarea şi conţinutul activităţii de educaţie fizică la clasele I-IV …………………………………………….......9 II. OBIECTIVELE EDUCAŢIEI FIZICE LA CLASELEI-IV....……………………………………….11 II.1. Capacitatea motrică de bază …………………………....11 II.2. Dezvoltarea fizică generală şi armonioasă ……………..11 II.3. Deprinderi şi priceperi motrice ………………………...12 II.4. Calităţi motrice ……………………………………...….13 II.5. Indicaţii metodice privind activitatea de educaţie fizică la clasele I-IV …………………………………………………..13 III. PARTICULARITĂŢILE SOMATO-FUNCŢIONALE, PSIHICE ŞI MOTRICE ALE ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR ……………………………………………………15 III.1. Particularităţile somatice …..…………………………..15 III.2. Particularităţile funcţionale ……………………………16 III.3. Particularităţile psihice ………………………………...17 IV. ORIENTAREA METODICĂ GENERALĂ PRIVIND PREDAREA EDUCAŢIEI FIZICE ………………………22 IV.1. Metodologia realizării obiectivelor privind dezvoltarea fizică corectă şi armonioasă ……………………………...….22 IV.2. Clasificarea exerciţiilor ………………………………..24 IV.3. Indicaţii privind utilizarea exerciţiilor ………………...24 IV.4. Relaţia profesor — elev ……………………………….26 V. PREVENIREA ŞI COMBATEREA INSTALĂRII DEFICIENŢELOR FIZICE LA ELEVII DIN CICLUL PRIMA …………………………..31 V.1. Definiţia deficienţelor fizice şi psihomotorii …………..31 V.2. Psihomotricitatea ………………………………………32 V.3. Cauzele deficientelor fizice şi psihomotorii …………...41 V.4. Factorii determinanţi …………………………………...43 V.5. Clasificarea deficientelor fizice şi psihomotorii ……….44 V.6. Recuperarea deficientelor fizice şi psihomotorii ………49 VI. CALITĂŢI MOTRICE ……………………………….76 VI.1. Viteza ………………………………………………...77 VI.1.1. Generalităţi, indicaţii metodice ……………………..77 VI.1.2. Jocuri pentru dezvoltarea vitezei ……………………80 VI.2. ÎNDEMÂNAREA/ COORDONAREA ………………87 VI.2.1. Generalităţi, indicaţii metodice ……………………..87 VI.2.2. Metode de educare a coordonării …………………...94 VI.3. REZISTENŢA……………………………………….100 VI.3.1. Generalităţi, indicaţii metodice ……………………100 VI.3.2. Jocuri pentru dezvoltarea rezistenţei ………………103 VI.4. FORŢA ………………………………………………106 VI.4.1. Generalităţi, indicaţii metodice ……………………106 VI.4.2. Jocuri pentru dezvoltarea forţei ……………………110 VII. CONCLUZII ………………………………………...114 BIBLIOGRAFIE …………………………………………116