tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Cultivarea relatiilor cu clientii Rasfoieste

Cultivarea relatiilor cu clientii
Editura: Evrika Publishing
Autor(i) Victor Dank
Categoria(i): Business si economie
ISBN: 978-630-6536-20-7
Cod produs: Ujmag-0160
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2024
Format: 170x240
Nr Pagini: 192
Discount: 10%
Economisiti: 4,99 Lei
49,90 Lei
44,91 Lei

Promotia curenta
Minimum 15 buc, extra discount 5 % la pretul 42,66 Lei / buc
Minimum 20 buc, extra discount 10 % la pretul 40,42 Lei / buc
* Conditia si discountul se aplica individual, pe fiecare produs
+ -
Estimat livrare: Incepand de Maine, Luni, 21 Octombrie
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Cultivarea relatiilor cu clientii

Organizarea optima a timpului Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de business In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii. Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa su­pravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere pro­duse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business. In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-15%
Teste pentru nota 10 la Evaluarea nationala la Limba si literatura romana clasa a VIII-a Ghidul meu de pregatire
59,00 Lei
50,15 Lei
-20%
Stela Popescu, o artista neconventionala
34,90 Lei
27,92 Lei
-20%
Marea carte a vrajilor, descantecelor si blestemelor
69,90 Lei
55,92 Lei
-20%
Madalina Manole Fata draga... cu parul de foc
34,90 Lei
27,92 Lei
-5%
Istoria statului si dreptului romanesc, Note de curs editia a III-a, revazuta si adaugita
49,00 Lei
46,55 Lei